Skaitmeninėje reklamoje labai svarbu tinkamai nustatyti reklamos paskyras, o dirbant su Google reklama rekomenduoju prie Google Ads prijungti šias paskyras: Youtybe kanalą, Google My Business paskyrą, GA4 Analytics. Tinkamai nustatyta Google Ads reklamos paskyra tai būtinybė, norint kurti efektyvias reklamos kompanijas.
Naujokui, kuris dar neturi jokių Google paskyrų, tačiau nori susipažinti su Google Ads įrankiu, nori suprasti kaip kurti ir valdyti reklamos kompanijas.
Pažengusiam, kuris turi Google Ads reklamos paskyrą ir leidžia reklamas, tačiau nori labiau įsigilinti į reklamos kūrimo subtilybes ir optimizaciją. Nori išsamiau susipažinti su Google Ads reklamos paskyros navigacija ir valdymu, išmokti vertinti reklamos rodiklius.
– Sukurti Google Ads paskyrą;
– Sukurti Google Analytics paskyrą;
– Paruošti Google Ads paskyrą reklamos leidimui;
– Susipažinti su Google Ads įrankio navigacija;
– Susipažinti su Google Ads reklamos tipais;
– Parinkti tinkamą reklamos tipą jūsų verslui;
– Padaryti raktažodžių analizę Lietuvos ar užsienio rinkai;
– Sukurti reklamos auditorijas;
– Žingsnis po žingsnio sukurti reklamos kompaniją;
– Peržiūrėti einamas reklamos kompanijas, jas patobulinti;
– Išmokti leisti remarketingą;
– Sukurti konversijas;
– Susipažinti su statistikos rodikliais, išmokti vertinti jų reikšmes.
– Aptarti kaip veikia Google aukcionas, ką geriau pirkti konversijas, paspaudimus, peržiūras ir t.t;
Konsultacija vyksta online per Zoom platformą iš anksto suderinus susitikimo laiką ir apmokėjus sąskaitą. Vilniuje galime susitikti konsultacijai „gyvai“, ofise.
Konsultacijos trukmė – 1 val.
Prieš konsultaciją susipažįstu su jūsų verslu, peržvelgiu socialinius tinklus, interneto svetainę.
Jei turite klausimų – galite juos atsiųsti el. paštu prieš konsultaciją.
Po konsultacijos 5 dienas atsakysiu į rūpimus klausimus.
Susisiekite su manimi – tikiu, po konsultacijos, sumažės galvos skausmas susijęs su Google reklama ir pradėsite veikti.