Reklamos kompanijas mokate paleisti savarankiškai, tačiau techniniai nesklandumai neleidžia tinkamai paleisti ir optimizuoti reklamos kompanijų. Suprantu kaip tai erzina, nes pačiai teko su tuo susidurti.
– Google tagų įdiegimas svetainėje;
– GA4 E – commerce įdiegimas;
– Google eventų ir konversijų nustatymas;
– Meta pixel įdiegimas svetainėje;
– Facebook domeno patvirtinimas;
– Facebook eventų konfigūracija;
– Meta Business paskyros paruošimas reklamai;
– Google Ads paskyros paruošimas reklamai;
Techniniai skaitmeninės reklamos nustatymo procesai yra sudėtingi, kartais prireikia programuotojo ir reklamos specialisto tandemo. Viskas priklauso nuo jūsų svetainės sudėtingumo lygio.
Leidžiant Meta ir Google Ads susiduriate su techniniais nesklandumais? Giliai įkvėpkite ir parašykite man, manau man pavyks pašalinti jūsų galvos skausmą.